Hencegnő nyomi kis élete

Miről is fog szólni a blogom? Még én sem tudom, de az biztos, hogy Tódímról, és az életemről:). És bízom benne, hogy a kettő ugyanazt jelenti...:É

Friss topikok

  • Susybaby: Gratulálok!! :-) Remélem megérkezett a Herceg is. (2008.10.11. 08:22)

Linkblog

Archívum

2008.06.27. 17:40 - Hencegnő:)

 

Mielött bárki is azt hinné, hogy még csak most állok neki főzni, meg hogy ennyire ráérek, azzal közölném, hogy nem, ezt a bejegyzést nem most írtam, hanem kb 15:00- kor, és egészen idáig azt írta ki az oldal, hogy "mentés" :OOOoooo

Na mostanra untam meg a frissítgetést, és újra bemásoltam a bejegyzést.

És moszt igen... megcsináltam:D:D:D.

Edzéssel még csak elméleti szinten vagyok, azzal nyugtatgatom növekvő bűntudatomat, hogy majd holnaptól, még nem ma, majd holnap elkezdem:S.

A bejegyzés trackback címe:

https://hencegnoe.blog.hu/api/trackback/id/tr100542379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tódí 2008.06.27. 20:38:10

Aranyoska vagy:É:D
és SZERETLEK nyomika:É

Tódí 2008.06.27. 20:40:09

Látom, hosszú í-vel írod a nevem, ezért módosítottam:)

Csókollak, sietek Hozzád izmoserős Feneség:É

Susybaby · http://szerelemblog.blog.hu 2008.10.11. 08:22:06

Gratulálok!! :-) Remélem megérkezett a Herceg is.


süti beállítások módosítása